Campagne ’30 Days as a Hagenees’
Begin februari is de campagne ’30 Days as a Hagenees’ gelanceerd. Deze campagne biedt drie young professionals van buiten Den Haag de kans om 30 dagen het leven als Hagenaar te ervaren en daarover enthousiaste en bijzondere verhalen te delen. Er is een ludiek campagnespotje gemaakt om deelnemers te werven. We hopen en verwachten dat de campagne veel positieve publiciteit zal generen. Misschien heb je er al wat over langs zien komen in het nieuws of op internet. Neem vooral ook zelf een kijkje op de website http://behague.com/en/30-days-as-a-hagenees. Hier kun je het campagnespotje bekijken en dit is ook de plek waar men zich kan aanmelden. Ken je nog iemand die het leuk zou vinden om mee te doen? Wijs hem of haar dan vooral op deze unieke mogelijkheid en stuur de link door binnen je netwerk!

Website en social media Be Hague
Tegelijk met de lancering van de campagne ’30 Days as a Hagenees’ is de website www.behague.com gelanceerd. Deze website laat zien hoe het is om te wonen, leven en werken in Den Haag via de verhalen, video’s en vlogs van Haagse young professionals. Hier vind je alles over de voordelen van het wonen in dé stad aan zee, de leukste wijken en de interessante carrièremogelijkheden in Den Haag. Met een set social media kanalen (Facebook, Instagram en Youtube) zijn we inmiddels gestart om onder de naam Be Hague zoveel mogelijk het ambassadeurschap onder Haagse young professionals aan te wakkeren en bijzondere verhalen te verspreiden. Neem vooral eens een kijkje op de website www.behague.com en volg @BeHague op social media! En vergeet niet anderen op het bestaan van de website en de social media te wijzen!

YoungTheHague

  © 2017 | YoungTheHague
 


X